fredag den 5. juli 2013

Det er faktisk så svært, Krumme!

Føj for søren, hvor kan jeg føle mig multihandikappet på travle dage. Stress og jag - neeeeej! Jeg bliver fuldstændig ristet i hovedet, kan ikke forstå hvad folk siger til mig, og jeg går totalt i overgear og mister enhver form for overblik.

Der er med garanti mange der har det sådan, men jeg sad lige og tænkte på Krumme's sang:
"Det er ikke så svært, når man først får det lært. Man kan gøre hvad man vil."

AAARGH! Jo, Krumme, det er fandme svært nogle gange!
Pyha, det er sgu rart at afreagere lidt på en fiktiv personlighed, og nu vil jeg komme videre med dagens program mens jeg deler mentale tæsk ud til den flabede 11-årig, der jo så tydeligvis burde komme herhjem og ordne alt mit bøvl, når nu det slet ikke er så svært.

/Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar