lørdag den 18. januar 2014

Baby...?

Jeg har ramt en mur. En solid, kæmpestor mur.
Bag ved muren ligger der et barn. Et lille barn... mit barn.

Jeg tror sgu pludselig det skete, at jeg ville være mor. Nej, jeg har altid gerne ville være mor. Men det river i mig nu. Det er ikke længere et ønske, det er et uomtvisteligt behov der skal indfries. Jeg. Vil. Være. Mor.

Jeg har bare en mur foran målet. En mur bygget op af mursten, mursten rummende svære personlige hurdles der skal overvindes, før jeg kan løbe hen til mit barn og omfavne det. Jeg kan godt! Jeg SKAL! Det er som en indre eksplosion, mit indre kald der endelig forløses. Som om alting giver mening. Som om de stråler et lys indeni mig, som brænder vildt ved tanken. Som om alle mine urinstinker har ventet på dette tidspunkt, hvor hele min krop ville skrige efter det.. Jeg vil gøre hvad som helst, hvad som helst! 

Trin 1)
Undersøg mulighederne for fertilitetsbehandling ifm PCOS

Trin 2)
Snak med psykiater om graviditetsvenlig medicin og ønske om at blive stærk nok til at blive HELT medicinfri inden jeg starter projekt baby!

Trin 3)
Start EVIG kostomlægning og få styr på insulinniveauet!

Trin 4)
Tab alle de kg jeg kan undvære, så krop er bedst mulig udrustet til 9 mdrs graviditet og at være en super skøn og aktiv moderfigur.

Trin 4)
Vær glad, se fremad, forvent intet, håb en masse, fokusér på det positive, lær af erfaringer (både gode og bitre), husk dit mål, realiser dine drømme!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar