lørdag den 29. juni 2013

Tålmodighed er en dyd. Hvor er der et kursus?

Som overskriften siger: tålmodighed er en dyd. Ak ja.

Tålmodighed er ikke min stærke side. Kan I huske da man var barn, og ventede på at klokken blev 14 og ens venner kom til ens fødselsdag?? Sådan har jeg det MED ALTING!

Altså, jo mere jeg glæder mig, jo mere utålmodig bliver jeg selvsagt. Men seriøst.
"K, skal du med i Fakta?"
"Ja, vi kan gå om 10 minutter?"
*Helle fiser ud og tager sko og tøj på, og står derefter ti lange minutter lænet op af dørkarmen og venter*

Ej, jeg må godt lige forsvare mig selv lidt og konkludere, at det er som regel hvis jeg skal UD at det er værst. Skal jeg have gæster, har jeg sgu altid en løssluppen nullermand der skal fanges og tæmmes. Men skal jeg bare ud af døren og ud til cyklen eller bussen, så er jeg den der er skredet.

Det har faktisk resulteret i, at jeg tit og ofte får stress-mave, og render på toilettet i vildskab, bare jeg skal en tur ned til Centrum. Så snart jeg beslutter mig for at jeg skal et sted hen, så skal det bare ske med det samme!

Da vi skulle ned og kigge på hund, havde vi aftalt dagen flere uger i forvejen. Prøv at forestil jer, at hvis jeg ikke engang kan vente ti minutter på at komme i Fakta, så at skulle vente flere uger. GISP! Jeg var et nervevrag! Dagene op til, kom vi jo tættere og tættere på, og jeg havde bare opbygget en hel dagdrømmeverden omkring den dag og turen derned. Du godeste.

Det jeg egentlig vil sige med det her indlæg er =
Kan det ikke nok snart blive Tirsdag??! Jeg vil bare have det bankmøde overstået så jeg ved om jeg skal flytte! Så jeg ved om jeg skal af med mine dyr og så jeg ved hvordan min kommende fremtid ser ud.

Det er simpelthen så nerveprirrende. ÆV!
/Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar