fredag den 28. juni 2013

Blodprøver, livmoderhalskræft og ny læge.

Sidste år fik jeg jo at vide, at livmoderhalskræft-vaccinen ville være gratis et år frem. Jeg tænkte straks "Den skal jeg da ha'!", men pga personlige omstændigheder, er det bare blevet udskudt og udskudt og udskudt. Oveni hatten gik min læge på pension, og jeg kunne ikke helt finde ud af det med ny læge midt i det hele.

Forleden ringede min mor dog. NU var det tid! 1. Juli var sidste chance, og jeg burde altså få det sat i gang. Jeg ringede derfor og fik en tid hos min nye læge, og skal nu derop i dag og have første (ud af tre) stik. Godt man lige har sin mor til at sparke en ud af døren, når man selv er en dovenlas.

Sidste gang jeg var hos min psykiater, huskede hun mig på, at jeg også skulle have taget EKG og blodprøver. -Haps! Dem snupper vi da også i dag.

Så i dag skal jeg stikkes til den helt store guldmedalje. Hvad gør man dog ikke, for at være i live et par ekstra år? Der må sgu være noget godt over det hersens liv, .-trods alt!

/Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar