lørdag den 8. februar 2014

*CRASH*

Pyyyha! Jeg skrev jo lidt om at jeg var træt i går, men at det var på en behagelig og trods alt en "jeg-har-lavet-noget"-træthed.

Det gik bare helt galt i morges. Jeg vågnede bare og kunne med det samme mærke at verdenen var alt for stor! Jeg fik kæmpet mig ud med hundene, og turen var ganske simpelthen forfærdelig. Jeg vidste bare af bitter erfaring, at det ikke bare var morgentræthed.

Da jeg sad hjemme i min seng skulle jeg vende og dreje flere situationer. Jeg var jo egentlig ikke i dårligt humør som sådan, jeg var bare totalt crashed, mit filter var virkelig slidt ned af en hård uges indtryk. Jeg meldte derfor afbud til en ellers længe ventet og hyggelig begivenhed. ØV.

Jeg føler mig bare ikke rigtig klar til at presse mig selv. Jeg vil rigtig gerne udfordre mig selv, opnå succes og overvinde nogle grænser, så jeg langsomt kan komme tilbage i kampen igen og føle mig som en del af verdenen. Men der er bare stor forskel på at udfordre sig selv og på at presse sig selv. Jeg nøjes lige med udfordringer,  -et stykke tid endnu.

Dagen i dag er derfor primært gået med afslapning, en masse bobbel-terapi (minimér indtryk!) og lidt afslappende musik der trods alt gjorde at jeg ikke sumpede helt hen. Så det gik jo det hele.

Det er meget fascinerende at være hovedperson i alle disse op- og nedture. Selvfølgelig er det ret træls til tider, men hvor er det inspirerende at jeg for hver gang jeg falder sammen, lærer lidt mere om mig selv. Jeg bliver bedre og bedre til at fornemme mine reaktioner, endda forudse dem.

Jeg er i hvert fald, trods asocialiteten i det, mægtig glad for at jeg traf beslutningen om at blive hjemme i dag. For jeg har det ærligt talt stadig rigtig skidt, og jeg tør slet ikke tænke på hvor skidt jeg ville have haft det, hvis jeg havde deltaget. Det er lidt svært at skulle skrive, men jeg er ret sikker på at det trods alt var den helt rigtige beslutning.

NU vil jeg slappe lidt yderligere af, nok især under dynen, hehe. Burde virkelig sove en del mere, så jeg kan få det sidste ud af kroppen.

/Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar