fredag den 7. februar 2014

Blodprøver og te-vand?!

Hold da nu altså maule, hvor er jeg træt! Men på en alt for fed og skøn måde!

Læser man med på min blog må det da være et helvede med alle de halve situationer der aldrig bliver afsluttet. Så nu vil jeg lige runde sidste indlæg af.

Turen til lægen gik fint, jeg fik taget blodprøver, alt er tiptop. Yay! Jeg har derimod fået en seneskade i skulderen, af at sidde for meget ved computer, og VUPTI, så var det helt OK at jeg ikke har blogget så længe, hahah.

Nå, det gode humør smitter jo som sagt, og jeg smiler meget disse dage. Der er såmænd ikke sket noget særligt, men min mentale tilstand er ovenpå i helt ekstrem grad. I Marts skal jeg sættes yderligere ned i medicin, og jeg har startet en opsparing der skal gå til et diætistforløb, som jeg forhåbentligt kan starte inden sommer. K og jeg skal starte med at svømme, det er godt for så mange ting i kroppen, så det glæder vi os til.

Jeg har derudover haft en masse skønne oplevelser på det seneste. Den vildeste var en tur i Tante T i København. Normalt er jeg slet ikke til oplevelser med for mange indtryk, men dette var lige min stil. Dejlige dufte, rolige mennesker, en masse viden jeg kunne suge til mig, og en fantastisk brun papirspose fyldt med te-godteri som jeg kunne tage med mig hjem.

Jeg føler at der sker ting og sager, gode ting. Det føles så rart. Måske er det foråret der er på vej, eller også er det livet der står og banker på?

Selvom jeg er glad og smilende, så kræver det også sin energi at holde gang i så mange ting, så jeg sover meget og er ofte dødtræt. Det er bare det hele værd!

/Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar